Wim Kieft heeft in de nadagen van zijn carrière nog meerdere aanbiedingen gehad om een comeback te maken. Na het seizoen 1994/1995 stopte de voormalige topspits met voetballen, maar FC Dordrecht en FC Groningen hebben hem nog benaderd om terug te keren. Dat onthult Kieft zelf tijdens de podcast KieftJansenEgmondGijp . Lees meerBron: Voetbal Primeur